my styling work

pátek 30. září 2011

Léto strávené u míchačky při výstavbě nové pohledové zdi kolem zahrady a všechny hrubé práce na zahradě jsou za mnou, a tak jsem si konečně dopřál první tvarování v mém zbrusu novém tvarovacím "basecampu". Skvěle zapěstovaný materiál jsem dostal zapůjčený ze zahradnictví pana Bernáta. Ten mi natolik důvěřoval a nechal mě bez dozoru tvarovat své rostliny. Za to mu patří velký dík! Jsem moc rád, že ho výsledek práce docela potěšil. Rostlin nejrůznějších velikostí a stáří mám zapůjčeno větší množství a tak budu výsledky tvarovacích seancí průběžně doplňovat.

Pinus sylvestris - před tvarováním


výsledek tvarování, výška asi 50 cm








pohled do struktury větví


detail vrcholu


pohled shora na rozložení větví




malá jednohubka na závěr :-)
Posted by Picasa

Žádné komentáře:

Okomentovat