my styling work

úterý 7. srpna 2012

Jalovec, mrtvé dřevo a první založení

Tento jalovec jsem získal perfektně zapěstovaný v kvalitním substrátu od svých kamarádů. Ti ho kdysi vyškubli autem na něčí zaharadě a asi tři roky se o něj starali. Rok jsem měl rostlinu doma na pozorování a napěstoval jsem ještě dostatek zelené hmoty ve spodních partiích, abych mohl odstranit celou horní část. To se dělo však postupně až jsem nakonec na konci července přikročil k jejímu úplnému odstranění. Vzniklý pahýl jsem poctivou ruční prací přemněnil na mrtvé dřevo. Zbylou zelenou hmotu jsem opatrně vydrátoval a rozložil na světlo. Jalovec po zásahu začal bez problémů znovu přirůstat, tuto sezónu už ho však nechám odpočinout a další práce nechám na příští sezónu.

foto z podzimu 2011
začátek práce
v půběhu práce
základem je kvalitní asistentka
výsledek odpolední seance

Žádné komentáře:

Okomentovat